dilluns, 1 de setembre del 2014

Com va començar tot...


Tot va començar al Retir de Ioga que vaig fer l'agost de 2013, a Garriguella amb els amics de l'Ashram de Caldes.

Vaig anar-hi amb els ulls ben oberts per aprendre més sobre el ioga i per tenir uns dies per mi justament de retir, en definitiva: per trobar coses noves i per trobar-me a mi.

Durant el retir vaig aprendre i descobrir coses que em vaig endur i ja llavors es va parlar del viatge a l'Índia del 2014. 

Després d'uns dies meravellosos de descobriments, vaig quedar enamorada del Ioga i de tot allò que l'envolta. I dins d'aquest embolcall, hi ha la Índia.

Se'm va generar una curiositat sobre aquest gran país, que ara, conec en part, encara que sigui només una  petita part.

I al setembre... va començar  a estalviar. Objectiu: anar a l'Índia a l'agost del 2014.

Només puc donar les gràcies a la Danda i a l'Ashram de Caldes per aquest gran oportunitat: DHANIAVAD!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada