dimecres, 3 de setembre del 2014

Una de les meravelles del món davant meu

Hi ha set meravelles del món i una és el Taj Mahal. 



Calia un silenci... i és el que vaig necessitar quan vaig tenir davant aquesta construcció tan meravellosa. Va ser un conjunt de silencis que m'acompanyaven a mesura que avançava cap a ell: i és que et talla la respiració!

Vam arribar-hi cap al tard, quan hi havia una llum fantàstica. Hi havia gent, força gent i mooooolts turistes locals: molts indis. Hi ha una foto que m'agrada especialment i és aquesta en què passa tota una família davant del monument, despreocupats de sortir a la meva foto i jo, afortunada de que hi sortissin.



Aquí és obligat parlar de la meva primera sorpresa. Vaig notar que a la que em separava una mica del grup per fer alguna foto, algunes persones s'acostaven i em feien fotos... fins i tot, al principi em vaig girar, mirant darrera meu per saber què volien fotografiar...però llavors, un noi em va dir que la seva família (tota), volia una foto amb mi i em va preguntar si m'hi podia posar. Em vaig quedar parada i els hi vaig dir que sí, és clar!!! El que no sabia és que començarien per una dona gran d'una edat indeterminada entre 80 i 100 anys, després van anar desfilant la resta de familiars, fins a una parella amb una nena petita, van fer com 5 o 6 tandes de fotos. Llavors... jo encara no m'atrevia a demanar-los jo mateixa una foto amb ells... quedava molt per aprendre! El primer cop que jo em vaig sentir exòtica a l'Índia. 

El Taj Mahal té una història molt maca, una història d'amor entre un príncep i una princesa. Està situat a la ciutat d'Agra, prop de Delhi. Vam vam anar fins a Agra i allà, ens van fer deixar el nostre autocar per agafar-ne un d'elèctric, ens van donar una aigua i una peücs.

I sí, el nostre primer dia a l'Índia i el vam començar "a lo grande", amb el Taj Mahal... va ser tanta l'emoció que els ulls se'm van negar i va ser inevitable: vaig plorar de felicitat. Un gran regal, que sempre serà amb mi.


2 comentaris:

  1. ...I ja ho sabia d'altres cops
    que qui torna ja no ets tu...

    http://www.youtube.com/watch?v=Y_ckXjj5N6o

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quanta raó tens Síl.... però clarament em quedo amb la Marta de després de la Índia. Petonets!

      Elimina